Innkjøpene fra Gøteborg og Stavanger

Hei hei fine!  Nå har jeg laget en video på innkjøpene. Fant ut at det var like greit som og lage et langt innlegg på det. Håper dere liker vidoen. ♥

Beklager det var litt lite og mørkt der jeg filma, men sånn er det å være på hytta. Men hva syntes dere om innkjøpene ? ♥

Relaxing day

Hei sann! Nå gidder jeg faktisk ikke og skrive så mye, har uansett ikke så mye og skrive om i dag. Har virkelig ikke gjort noe annet en og slappe av. Planen var og vise innkjøpene i dag, men vi drøyer den til i morgen i stedet.

Ha en fin kveld videre ♥

Krabbefesten

Hei og god morgen! I går var nok en fantastisk kveld/dag, var først og kikket litt i Stavanger før vi dro tilbake på hytta. Å hjelp jeg fant sikkert vardens største, beste og fineste Gina Trikoten i hele verden. For det første var det utrolig godt utvalg der mye salg og ekstremt mye fine nyheter. Var der sikkert i en time og handla, så vært og besøke om du skal friske opp klesskapet litt. Var en tur innom Mango også utrolig mye fint der også, men der var det dårlig med riktig størrelser så ble en liten ting der. Er dere interesserte i at jeg skal vise innkjøpene så legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet.

Når vi kom tilbake på hytta var den årlige krabbefesten som jeg snakket om i går. Like koselig som alltid. Vet virkelig ikke om det bare er meg, men reker er virkelig den beste i helle verden. Fikk nå i meg en hell del før det plutselig ble fryktelig mørkt og begynte og regne utrolig mye. Da ble plutselig ikke bildene så fine så dette er de jeg fikk tatt.

Noen som ønsker innlegg på innkjøpene? ♥

Bye bye hotel

Nå er det ikke så lenge til vi sjekker ut av hotellet, da skal vi kikke litt i byen før vi reiser tilbake til hytta igjen. Åh.. gleder meg så utrolig mye til i kveld. Da er nemlig den årlige krabbefesten nede på brygga. Det er alltid like koselig og de ferske rekene er så gode.

Oppdaterer dere seinere i dag, ha en super dag ♥

Gårsdagen i bilder

Hei igjen dere! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra middag på Egon. Og nå er jeg virkelig stapp mett. Klarte akkurat å trille meg inn på hotell rommet. Det var bare så utrolig godt og sette seg ned nå, har holdt beina gående i helle dag så nå er det bare og benytte sjansen.

Uansett så var det veldig bra nett her på hotellet så da tenkte jeg og vise dere bildene fra gårsdagen. Ja, beklager får litt att og frem fra dag til dag men skal prøve å holde litt bedre orden på det nå frem over.

Starter med og vise dere bilder fra stranda litt tidlig på dagen, var der og sola meg litt og tok litt bilder tidlig på dagen.

Rundet ettermiddagen kom venninna til mamma med ungene sine. Da ble det igjen masse lek og moro på stranda. Grilling og bading var også med.

På kvelden møtte jeg Saina hun er vel det vi kan kalle min hytte venninne. Vi gikk til vakre Bines tok litt bilder igjen og bare snakket egentlig. Hadde ikke sett henne på en god stund så det var koselig.

Håper dere likte bildene, vi snakkes i morgen sov godt ♥

Preikestolen

Hei hei!!Fikk ikke bloggea i går dessverre pga litt problemer med nettet igjen. Nå er jeg utrolig nok i Stavanger. Har i dag gått opp preikestolen, og skal vel ikke så veldig mye mer i dag enn og slappe og i bassenget på hotellet.
Dere får litt bilder her fra Preikestolen også oppdaterer jeg der i kveld igjen etter jeg har fått duppa meg litt i badekanten. ♥

Ha en fin dag videre, snakkes i kveld ♥